15 (14+0)
Publicerat den

Idag går jag in i vecka 15. Andra tredjedelen i graviditeten. Känns braa!!! 
Det är självklart mycket funderingar på könet. Att mitt lilla hjärta är friskt är en självklarhet före könet. Tycker inte ens man behöver nämna det egentligen....jag skulle iaf gärna vilja att det är en liten pojke. Skulle vara så kul med en av varje! 
Hittade en bild på B när han var liten och åh så söt han var!! Min son får gärna likna honom!! 
 
Erstaviksbadet blev det idag. Var helt ok förutom att man måste gå ca 2 km från bilen, skogsväg! Hade i vanliga fall inte gjort ngt alls, men min ischias nerv började bråka med mig efter min PW imorse samt att jag låg lite knasigt när jag solade...kände mig som en 80 åring på väg hem. Gick i slowmotion, fick stanna var 4e minut och hämta andan!! överlevde iaf och vi firade det med take away från Grekiska kolgrillen till middag! Gött!! 
Är lördag och jag är fruktansvärt sugen på rödvin. Får vänta ett bra tag, för mig är det noll tolerans under graviditeten och även amning om jag inte ger ersättning såklart!! Känns bara onödigt att ta den risken oavsett alla nya undersökningar där det är OK med 1-2 glas 1-2 ggr i veckan!? Näää...not 4 me!  
Nu är det film och mysdags med lilltösen! Längtat hela veckan. 
 
Till nästa gång! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?