Babyskrik, babyshower och härlig hudkräm.
Publicerat den

 
 
Vilken toppen helg! Lördagen var ju sisådär som ni vet...men söndagen var perfekt. 
Börjar med babyskrik. Låter som musik just nu. Grannen bredvid har nyligen fått en liten och på morgnarna när jag sitter med mitt morgonkaffe så hör jag sötnosen gråta. ÅH vad jag längtar tills jag med tröttmössan på får rusa till  spjälsängen och ta upp lillen innan resten av familjen vaknar av skrikandet. , längtar!! 
 
Sen var det babyshower igår. Vi var ett gäng som bestämde oss för att överraska våran fina M med en babyshower. Hon blev sååå överraskad och så mysigt det var. Plockmat, tårta, blöjtårta, presenter ah....jätte mys!! Kommer bilder. Ska bara gå igenom dom först! 
Ääälskar att ordna såna här events. Är ju minne för livet och då måste det bli bra! Lyckad kväll...känns jätte bra! 
sist ut så fick jag två presenter. . .det bästa jag vet är att få presenter på måfå och igår så fick jag först ett jättefint armband, sen en underbar kräm och sockerscrubb för kroppen. Nice!!! 
Man har så gulliga vänner!! Tusen tack hörru ni!!!
 
 
 
Jobbet kallar! 
 
Till nästa gång! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?