Då var jag där nu igen...
Publicerat den

Var och tränade på lunchen med en kollega. Vi kom in på bloggande och jag kände hur det vattnades i munnen på mig. Som när man är hungrig och sugen på ngt speciellt...den känslan fick jag av att prata om det.

Har saknat det!

Nu känns det som att det händer så mycket i livet. Jag är gravid i v 14, jobbar heltid ett tag till, måste hålla igång med träningen och vara hälsosam så jag inte blir ett svullo som när jag var gravid med lilltjejen. Det är oftast enklare sagt än gjort för många som måste stå ut med alla 'cravings'. Jag har inte haft några hittills och hoppas att dom isf endast är för frukt och nyttigheter.

Min tanke med denna blogg är att skriva om livet, mina känslor, resor som planeras, mammaledighet, min graviditet och att redan vara mamma. Det är underbart men det är även så att man sliter sig i håret många dagar och bara vill stänga in sig på rummet, läsa en bok, dricka en flaska vin och trycka i sig choklad. Att vara mamma är som att åka berg och dalbana! Det som håller en uppe är den vilkorslösa kärleken (och alkohol). haha...nä då!

Detta är mitt introduktions inlägg, ska hålla det hyfsat kort och hoppas att ni kommenterar och delar med er av era känslor, tankar, funderingar, frågor.

Kommer nog lyckas klämma in en del om kost och träning då det är en stor del av livet i mitt hushåll. Sen blir det fokus på graviditeten med alla dess krämpor och härligheter!

Läs nu flitigt, så ska jag skriva flitigt.

Till nästa gång!

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?