Dagen utan pauser...
Publicerat den

Torsdag morgon!? Helt sinnessjukt...veckan har för mig gått väldigt snabbt. Idag slutar jag tidigare ska på kontroll hos BM. 
Ikväll kommer sedan en väninna, det ska göras bröllopsnaglar. (Bild kommer) 
Efter det ska jag tvätta, stryka gardiner och lite annat plock. Vill ha ordning innan helgen. Så det blir att ladda med kaffe på eftermiddagen för att orka....#kommergåbra# 
Blev ingen träning igår. Glömde få i mig ngt innan lunchen så var alldeles för hungrig för att träna. Ska komma ihåg det idag och ta lite frukt och nötter lr turkisk yoghurt kanske. 
Tittade mig i spegeln imorse, magen alltså. Kändes som den blivit mindre. Känner foster rörelser som tur är, annars hade jag blivit orolig....
I måndags träffade jag på en tjej på gymet, hon var i v 10 och det syntes bra mycket mer än hos mig, vet att det är individuellt men mamma känslorna och oron kommer på en gång. Den 4e får jag iaf se min plutt. Måtte allt vara bra! 
1 månad kvar sen har jag semester. Ska bli underbart att åka iväg och få mysa med lillan. Vi ska på SPA och äta gott, promenera på stranden!! längtar!!! Känns som att jag åker hem när vi åker till Sopot...konstig känsla men den delen av Polen är speciell. 
 
Fysiskt mår jag nog bra. Lite issues med svank o rygg när jag sitter för länge. Men annars känner jag mig pigg och kry! 
 
Till nästa gång! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?