Emmaljunga Super Viking
Publicerat den

Har sökt och sökt, och äntligen funnit!
 
 
Vi kommer att satsa på en Emmaljunga Super Viking. Den är så himla fin tycker jag. Sedan att man kan ha en korg på sidan till diverse babysaker eller till att ha maten i när man handlar är sååå bra. Extra förvaring helt enkelt! Klockrent!
Minns att det jag tyckte var lite jobbigt med Tims Brio vagn var att förvaringen undertill aldrig räckte till när jag skulle handla. När man är mammaledig så blir det mycket gå i butiker, handla mat osv (för mig iaf) så jag är oerhört tacksam för denna korg.
Den finns i många olika färger. Vad det blir för färg vet jag inte ännu.
Är det en pojke så vill jag nog satsa på en khaki grön, jätte fin! Blir det en liten tös så blir det ev den beiga...man är bara orolig för att den ska bli smutsig hmm...får kika på andra färger och bestämma mig sen.
Det som också är rätt bra är att man på sittdelen kan byta ut suffletten, så man kan alltså byta färg på den om man känner för det eller om man tröttnar på den ena färgen. Var lite kul! En till vinter och en till sommar hehe...kommer nog inte göra det iförsig men bra med möjligheten. Allt som allt med alla tillbehör som skötväska, förvaringskorg, ligg och sittdel så räknade jag det till ca 9000kr. Så gratis är det ju inte! Men känner att det helt klart är värt det!
Köpte en begagnad med Tim och det vill jag inte göra denna gång! Sen är det så mysigt att ha med Tim och titta/klämma/känna på vagnar och babysaker. Hon är helt i extas. Underbart!!! Den här lillen är efterlängtad.
 
 
 
Igår kväll var en lite orolig kväll för mig. har haft lite problem med blödningar under graviditeten. Det sägs att det beror på olika faktorer och för min del verkar det vara känsliga/sköra slemhinnor. Får ganska mycket näsblod också. Igår var det då dags igen, hade sedan även värk som gjorde det hela mycket jobbigare och blev otroligt nervös. Men efter att ha googlat ovh vilat så kändes det bättre.
Man glömmer lätt bort hur det varit med andra graviditeten. Växtvärk har man genom hela perioden. Växer ju ett barn med otrolig fart i magen på en. Så ska försöka att inte oroa mig alltför mycket. Men blir ev inget gym idag och om jag tränar så blir det väldigt lätt. Måste lyssna på kroppen, behövde trots allt vila för att det skulle bli bättre!
Dags att göra sig iordning för jobbet!
 
Till nästa gång!
 



LJ

Vilken fin vagn!

Svar: Ja visst är den :) jätte fin!
livetsomder.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?