En resa till hösten
Publicerat den

Just nu vill jag åka långt bort...

Skulle vilja packa ner en bok, en kofta, raggsockor och lite kläder och åka till hösten.
Jag vill ha 14 grader, kyliga vindar, mörka kvällar och tystnad.
Vill ha en varm kopp choklad med grädde och några nybakade scones med så mycket smör på att det droppar på fingrarna...
Vill titta ut från fönstret och bara se vatten, vill höra hur det knastrar i braskaminen av elden som bränner upp veden och sprider den härliga doften runt mig...
Vill känna barnet i mig som sparkar och rör sig.

När jag blundar är det där jag är...







LJ

Det låter som att det är en norrlandsresa du skulle behöva göra :) Hoppas du mår bra!

Svar: Helt rätt :) Precis vad jag skulle behöva :) Det är bra!! Hoppas allt är bra med dig. Ska in i FL idag så jag frå skratta lite ;-)
livetsomder.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?