En tisdag...
Publicerat den

Dagarna går rätt fort tycker jag. Imorgon är det redan onsdag. 
Har lugnat ner mig sen imorse. Var upprörd över en händelse som inträffat men visade sig inte ha varit så illa som jag trodde...utrett och klart! 
 
På fredag kommer "farmor" dvs Tims farmor från   Polen. Ska bli kul! Är bröllop på lördag så hon ska vara barnvakt. Tim har en väldigt nära relation till farmor så man kan alltid känna sig avslappnad med henne som barnvakt. Sen är det även kalas för Tim på agendan denna lördag med. 
Ingen träning idag, men imorgon blir det nog ett pass. Funderar på rygg, väldigt lätt! Får se vad det blir får helt enkelt ta det som det kommer! 
 
Idag har varit en bra dag fysiskt. Bara haft lite ont när jag suttit för länge och ska ställa mig upp. Känns som att svank/rygg låser sig och ställer man sig upp snabbt så skulle det göra svinont!! Så tar min tid när jag reser mig upp, känner mig som en 90 åring!! 
Sedan extrem trötthet men det beror på att jag sovit dåligt de senaste nätterna. 
 
Blir läggdags tidigt ikväll, måste få en GOD natts sömn!!! 
 
Till nästa gång! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?