En tyst helg!
Publicerat den

 Inte skrivit något i helgen fast jag varit på väg att göra det några gånger. Varit en del diskussioner, planering, tankar kring mammaledigheten. Hur vi ska planera den osv. Som det ser ut just nu så kommer vi flytta utomlands större delen av ledigheten. Kommer skriva mer när vi bestämt oss för vad/när/hur. 
 
I helgen har det blivit lite blandad kompott av händelser med en del foglossning. Lördagen började för mig och Tim med lite brunch i Sickla.
Vi skulle köpa födelsedagspresent och titta på lite annat till oss...blev en BH till mig. Strl E (?!?!!) *suck* enda som växer ordentligt är brösten...
Med Tim hade jag strl H tillslut så jag hoppas att det stannar här denna gång. Är inget jag vill ha! Dubbel D betalade jag för och där får det stanna!! Många har undrat angående amning när man har implantat. Kan då med gott samvete säga att det funkar hur bra som helst. Jag hade mjölk för att mätta en hel by i mina tuttar! 
( Har sk gelehallon under muskeln) 
 
idag till jobbet ha jag med mig en Ikea kasse med kläder (enbart det jag hittat i min garderob) Gock ner till förrådet för att tömma där. Kom inte ens in till kläderna. Måste ha med mig starka B som får ta ut allt i vägen hehe...måste ju rensa!! 
Sen blev det 4 par fina pumps som är till salu. 
Känns så bra att få plats hemma! Eller ah lite plats iaf...förstår inte hur jag lyckats trycka ner allt!?! Girls!!! 
 
fix fix till jobbet! 
 
Till nästa gång! 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?