Finally Friday
Publicerat den

Fredag kväll och jag sitt/ligger i soffan och har Tv:n på i bakgrunden.
Precis ätit min middag som bestod av Libanesisk husmanskost. Halloumifylld kyckling med bulgur och grönsaker. Det var jätte gott! Hällt upp godiset i skålen. Hade tänkt att det skulle vara till mig och Timea men min lilla plutt är hos farmor. Känns jätte tomt! Ibland kan man känna att man behöver egentid och bara vill ha tystnad runt sig. Men Tim är i en sån mysig ålder så jag hade gärna haft henne hemma med mig och tittat på någon film, tänt ljus och bara pussat massor på henne....
 
 
 
Obama kommer på besök. . .trafiken stängs av...WTF?? Sorry men som min kollega sa idag. Ta en jävla helikopter!! Helt rätt, så slipper alla i Stockholm påverkas av det...(Jag la till ordet jävla men va fan!) Sorry men HATAR att sitta i trafik längre än nödvändigt och det är inte så att jag kommer få träffa honom så hans besök stör mig mer än vad det gör mig exalterad. Skulle nog inte ens vilja träffa honom. Ser inte 'the big deal' med det. Skulle inte förändra mitt liv det minsta iallafall.
 
Har aldrig varit nån groupie för någon. Inga artister eller skådespelare som jag bara mååste träffa osv. All credd till dom som e duktiga. Men har inget intresse i annat än se dom på tv eller höra nån låt de gjort.
När det gäller politiker så är intresset visserligen större, men om det ska vara värt min tid så vill jag få möjligheten att prata/diskutera med personen i fråga. Att skaka hand med ngn ger en inget...nu låter jag dryg men min tid är värdefull för MIG precis som deras är för dom.
 
Vill att det ska regna hela helgen. Var en mycket trött dag på jobbet. Fick en del gjort och det är skönt men längtade hem innan jag ens åkt hemifrån imorse.
Inatt vaknade jag av ett starkt hugg i magen. Gjorde jätte ont en stund och släppte sen.
Sen hade jag kramper i benen, vätskebrist!! Vet att det är det för jag har druckit dåligt med vatten i veckan. Ska hälla i mig massor ikväll...man känner sig verkligen gravid alla timmar på dygnet. Precis som det ska va :)
 
Jag känner mig väldigt lycklig just nu...
 
Till nästa gång!
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?