Höstskor
Publicerat den

Låg och drog i sängen efter att klockan ringt....
Fredag och kroppen känner av det. 
 
Tims nya höst skor för soliga dagar. Ecco är ett skomärke jag definitivt rekommenderar till de små. För mig är bra skor jätte viktigt. Speciellt när dom börjar gå. Men jag kommer nog vara lite av en sko hitler till barnen länge. Det är viktigt med stabila bra skor för hållningen, gångsätt och framförallt för att skydda de växande fötterna med stabilitet runt leder o likn. Så kosta vad de kosta vill, har jag råd så köper jag! 
De här skorna är från farmor, jag kommer nog köpa ett par med högre skaft som hon kommer ha till vintern fodrade på insidan och Gore tex på utsidan. Blir super! 
Den 4 e september har jag fått tid för mitt Rutin ultraljud (RUL), jag längtar så jag spricker!!! Om 3,5 vecka får jag veta vad det är för liten som huserar i min mage, åh så härligt!!! efter det börjar shoppingen på allvar! 
 
Oj vad tiden går! Smink o fix...
 
Till nästa gång! 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?