Magbild
Publicerat den

Har ju glömt bort att jag måste ha magbilder i min blogg. Så jag tog några bilder innan jag skulle in och gymma! 
 
Blev ett axel, biceps pass. Kändes bra med tanke på ischias nerven som irriterade lite i bakgrunden. Men lyckades nog sova bort det jobbiga igår natt.
 
 
Magen syns ju lite iaf! Är snart i v 17. Skulle nog vilja ha lite större mage hehe...så det inte är någon tvekan om att man är gravid. 
 
 
Ska publicera bilder varje jämn vecka tänkte jag. Dvs varannan vecka. Men blir en i v18 också! 
 
Kom hem för en stund sen. Var och fika/käka middag med min finaste väninna J. Jätte mysigt att bara prata och titta på folk. Eftersom jag numera kallas för "trötter" så är jag jätte glad att jag orkade hitta på ngt! Mina vänner behöver mig också....och jag dom!! 
 
En stunds mys med min underbara dotter. Sen läggdags! 
 
Till nästa gång! 



B

Intressant, En bra dag helt enkelt. Traningen verkar ha gett bra resultat. Kul.


Svar: :) Bozo!!
livetsomder.blogg.se



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?