Oroa dig inte, storasyster är här...
Publicerat den

Klockan är 20:02 och jag ligger i sängen.
Kom hem vid 17:45, farmor hade lagat middag. Blev en dusch med Tim, tvätta och borsta hennes lockiga fina ( extremt jobbiga) hår! Fixa kvälls smörgås till Tim och ah nu ligger jag här, helt slut!!
Dagen har varit seg som satan. Kändes som att klockan stod still efter 15. Jobbade till ca 17:20 och det var det bästa jag gjort på hela veckan. knappt någon trafik hem, helt underbart! 
Min minsta ögonsten har sparkat en del idag. Var väldigt aktiv vid lunchdags, 2 dgr på raken. Mys!!! 
Längtar något extremt till helgen. Tim har bestämt sig för att sova hos farmor imorn. Tror inte hon nånsin sovit borta...jo kanske nån enstaka natt hos moster. Kommer kännas konstigt, men man får väl njuta av lugnet kanske....
 
Tim pussade på magen i duschen och sa 
-oroa dig inte, storasyster är här. 
Sen skulle hon berätta om hur hon ska ta hand om sitt syskon. Märker för varje vecka som går att hennes längtan blir större och större. Som min och pappa B's. 
Blir en magbild imorgon, v 19....snart har halva tiden gått!! Underbart!! Får gärna gå mycket fortare. 
 
Slocknar snart! 
 
 
Till nästa gång! 
 
 



Maria

G A L E T att halva tiden snart har gått!! Såå häftigt och oj vad man längtar :)
Många månader får vi ledigt tillsammans. Även en hel del tid innan ni åker.
Underbart! Puss på er och klappa magen från mig

Svar: Tänk Maria :) Snart har du din lilla plutt hos dig och om inte alltför länge så har jag min lilla plutt hos mig :) Fantastiskt :)
livetsomder.blogg.se



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?