Planer, planer!
Publicerat den

Hittade en sån fin Spjälsäng på nätet. Lite dyr är den men kommer nog ändå satsa på den.
Tycker om att den är grå. Är så trött på alla vita spjälsängar!
Så spelar det ingen roll om det är en flicka eller pojke, det kan man ordna med lakanen och spjälsängsskyddet. Kommer bli en mysig plats för lillen sen.
Sen har man barnvagnsdjungeln. Herregud! Dyrt är det och så mycket att välja mellan.
Vi kommer åka till Polen (Sopot) i höst för att hälsa på släkt och unna oss lite SPA och lyx. Ska passa på att kika på priserna där. Kanske kommer undan billigare med ett bra internationellt märke.
Babykläder kommer jag köpa i stora lass där nere iaf. De har så himla fina kläder och till så bra priser! Längtar!!!
 
Sitter på jobbet och har lunchrast. Idag skulle jag ha tränat men har extrem träningsvärk från gårdagens pass samt onsdagens pass. Så blir morgon promenader samt ett yoga pass i helgen och vila idag istället!
 
Lilltösen påminde mig om att det är fredagsmys idag. Måste köpa med mig ngt gott till henne efter jobbet. En annan ska hålla sig borta från sötsaker så gott jag kan. Får se hur det går!!
 
Nä nu ska jag börja jobba igen. 4 timmar kvar sen är det helg! Härligt!!
 
Till nästa gång!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?