Så mycket skoj att se fram emot!!!
Publicerat den

Förkylningen börjar gå över. Snorade som satan på jobbet hehe...inte så charmigt men what the heck!!
Blir tidig läggdags för mig och Tim ikväll. Måste sova bort detta. Tim ska till dagis imorgon också. Hon mår ju väldigt bra. Jag blev värst!
Imorgon ska Tims kompis sova hos oss. Ska bli jätte kul med två små tjejer som blir nerbäddade med en film och lite gott. Man ser tillbaka till tiden då man själv var liten och hade slumber partys med väninnorna från skolan. Vill att mitt hjärta får såna roliga minnen hon med.
Blir pannkakor till middag. När jag får hem gäster speciellt barn, då är det viktiga för mig att de är mätta istället för att maten är nyttig. Så pancakes it is!! Går alltid hem med de små...
Jag och Tim satt och prata med magen idag...det var mysigt. Jag känner hur den lilla sparkar och rör sig men det känns inte på utsidan tyvärr...men snart får lilltjejen känna på sparkarna från lillesyskon. Mys!!
Åh 1 vecka kvar till Rutin Ultraljudet, längtar sååå mycket. Försöker att inte tänka på det så mycket. Känns som att tiden står still. Men den går faktiskt ganska fort.
Minns när jag fick tiden, då tänkte jag men herregud det är ju 4 veckor tills dess!!!! Och tänk bara 1 vecka kvar nu....JIpiiiii!!!!
 
4.5 veckor kvar till Polen också, längtar så jag spricker snart. Allt är klart, bara att packa. Vi ska ta med bilen och ställa den på flygplatsen. Flygbussen kostar ändå 500kr för mig och B tur/retur. Långtidsparkeringen går på samma. Slipper man kånka på packning och barn och kan slappna av från dörr till dörr. Sen har vi 96kg bagage som vi får ta med oss hem. Och planen är att ha med oss iaf 70 kg hehe....så lika bra att ha bilen på plats.
 
Ska köpa så mycket kläder till bebis och Tim, och massa annat. Jag behöver vinterjacka och kläder jag med hehe...
Frisören är bokad. Perfekt! Han är så otroligt duktig och det är hög tid för mig att slinga håret igen, världens utväxt!!
Sen blir det middag den 29e på Gospoda. Som är ett Polskt Wärdshus. Typisk polsk mat. HUR gott som helst!! och otroligt billigt. Vi fick rabatt sist då vi var stammisar haha...vi betalade 140kr för 2 förrätter, 2 varmrätter och en efterrätt...polsk äppelkaka m grädde o glass samt dryck (alk fri).
Åh herregud nu vattnas det i munnen på mig!
 
Måste dock öva på min polska. Blev så himla nervös när min kollega började prata Polska med mig hehe...
Hemma känns det som att man förstår allt, men sen får man frågor riktade direkt till en själv och då blev det jobbigt. När vi flyttar dit under mammaledigheten då jävlar ska jag lära mig!!
 
Till nästa gång!
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?