*suck* för denna lördag
Publicerat den

Vissa dagar orkar man bara inte göra någonting alls!
Idag är en sån för mig.
Somnade med Tim efter lunch och sov 90 minuter. Har lagat lunch iförsig men annars bara suttit framför datrorn/tv:n hela dagen. Ah förrutom min PW imorse.
Men jag hade planer idag!!!! Skulle ju ut o shoppa lite, ville städa och sortera i garderoben (ville det förra helgen med) sen ville jag handla lite mat hem. Blev istället hämtmat till middag och INTE den nyttiga sorten utan hamburgare med pommes *suck* just nu borde jag inte ha lördagar. Dom ger mig bara ångest!
Imorgon måste det bli en 90 minuters PW och ett Yoga pass hemma, annars kommer jag tjura över all extra fett jag tryckt i mig idag.
 
Satt och gjorde massa tester på nätet, vilket kön det är i magen. Blev POJKE alla 3 ggr! Så nu är det så. Punkt slut! ;-)
 
 
 
Till nästa gång!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?