Vakna tidigt, inte min grej!
Publicerat den

Bestämde mig igår för att börja jobba 07:00 idag så jag kan åka hem vid 16 istället för 17. Just för att Tim ska få besök och jag vill få ordna med middagen och göra i ordning allt som behövs o så....lite bullmamma av mig! Ställde klockan på 05:30, taggad såklart där vid 21 tiden igår. 
Mindre taggad när klockan ringer och det känns som att jag precis blunda!?!? 
2 olyckor inatt med lillan. Inte hänt förr men men bara att gilla läget. B tar in henne till duschen och jag fixar sängen. Sluter ögonen och då börjar jag drömma hemska drömmar. Fy, öppnar ögonen igen. Tar fram mobilen, går igenom nya inlägg på FB. Sluter ögonen igen....attans måste kissa, sluter dom igen....kan inte andas genom täppta näsan. Ah så håller det på tills klockan ringer. Blodsprängda ögon och inte så attraktivt morgonrufs i håret. Tur att vi har "verktyg" för sånt! 
Nu tickar klockan på, inte ens druckit upp morgonkaffet. 
 
Till nästa gång! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?