En lugn söndag!
Publicerat den

Var bjuden på klädbytardag idag hos en kollega! Mysigt var det, men hann inte mer än att fika för min lilla pojk hade helt enkelt inte en bra dag så vi åkte hem istället. Han somnade iförsig på en gång i bilen :) söt skrutten! 
Blev iaf 2 Ikea kassar och jag hoppas att tjejerna hittade ngt skoj i dom! Jag gick hem tomhänt eftersom vi inte hann OCH BRA är det hihi...ska det rensas så ska det! Blev 2 Ikea kassar till från förrådet men de kläderna slänger jag in i Frälsningsarméns insamling som finns precis vid oss. FYRA ikea kassar med kläder!!! shit alltså! Känner mig några kilo lättare efter att ha rensat bort det där :)
Börjat läsa en ny bok! Himla bra författare! 
Söndagskvällen har varit lugn, hemlagade köttbullar m sallad till middag, lite lösgodis hehe och mys med barnen...klockren söndag! 
 
 
 
 
Njuter även av alla underbara tulpaner!!!!
 
Till nästa gång! 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?