Glömde stjärtlappen...
Publicerat den

Mulet och duggar men kan vara skönt det med. Idag tog jag 1 timmes promenad. Tänkte att jag promenerar till henriksdal, köper en kaffe och sätter mig på bryggan. Så länge det inte ösregnar så är det skönt att sitta ute! Men glömde ta med mig 'stjärtlappen' och bryggan är tokfuktig/blöt. Vill undvika urinvägsinfektion så jag sket i det! Blev istället en längre promenad! Skönt var det! 
Väl hemma i värmen så känner jag mig rastlös. Så vi ska nog ta en sväng till leksaksmuseet om en stund. Tim är hemma från dagis idag och har spenderat förmiddagen med farmor! 
Hon fick en klocka idag och ja...jag får veta vad klockan är ungefär var 50:e sekund!?!? 
Man får helt enkelt försöka minnas när man själv fick sin första klocka och hur exalterad man var. 
 
Lite bilder från dagens promenad!
 
 
 
 
Till nästa gång! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?