Bilderdagbok a la moi!
Publicerat den

Vi har en 'favourite spot' i lägenheten jag och lillen...
 
 
 Funderar på att införskaffa en sådan hem bara för att den är så mysig att mysa i :-)
 
Hade en bokad tid hos frissan idag. Är sjukt nöjd med färgen. Blev precis som jag ville och ska tillbaka i Augusti innan vi åker hem till Sweden. Åker tillbaka nästa vecka redan iförsig men blir tvätt och fön då. Ska boka tid till J så kan lika gärna hålla mig sysselsatt medans hon blir friserad. Jipiii! Om 2 dagar är min fina J här!!!
 
 
 
 

En kvällspromenad orkade vi med idag trots att vi alla fyra sov dåligt och klev upp tidigt. Fuskade även med sockret hehe och unnade oss en Gofry a la Sopot. (Våffla).
 
 
 
 
 
 
 
Jag tog bara en halv Gofry. Så fuskade bara liiite....hehe...
 
Imorgon blir det förhoppningsvis playan. Inga planer iaf så ska ta det lugnt, packa upp alla kläder som fortfarande ligger huller om buller i resväskan kanske.
Beställa tårta till Timeas födelsedags kalas borde jag nog göra.
Kanske även gå upp för Monte Cassino som är den stora gågatan här i Sopot som förutom Träpiren (Molo w Sopocie) nog är den största sevärdheten. Massa mysiga cafeer och restauranger, butiker mm.
 
Jag gör inga planer så får vi se hur dagen blir! Bilder kommer självklart ;-)
 
Till nästa gång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?