Det finns knäckebröd...men inte Löfbergs EKO brygg mellanrost!
Publicerat den

Jag är till viss del en vanemänniska, vissa saker vill jag bara ha i min vardag om det finns möjlighet. Så när frågan ställs om jag vill ha något hemifrån såå...JA! Mitt kaffe, husman knäckebröd (bara hittat sportknäcke här) och självklart lite svenska tidningar. Eftersom jag ska styla om hemma nästa år så är det inredningsmagasin som står högst upp på önskelistan.
Jag känner att lägenheten behöver ett lyft! Har inte köpt nya fräscha möbler och inredningsdetaljer på länge, Blivit lite småsaker då och då...känns perfekt att göra det efter resan eftersom vi rensat bort massa skit. Nu har jag även möjlighet att sy upp fina gardiner till överkomliga priser och även köpa lite roliga saker från både Polen och Thailand.
 
Om några dagar så har det gått en månad sen vi kom. Tiden går då bra snabbt måste jag säga...de senaste dagarna har vi fått underhålla Tim lite extra för att hon börjar få hemlängtan. Det är inte illa ännu, lite då och då får man höra att hon saknar vissa kompisar och att hon saknar att kunna springa ut på gården. Förhoppningsvis så träffar vi på lite roliga barn i Sopot. Blir mer strandhäng där!
 
Idag blev det iallafall en tur till Alfa som är ett köpcentrum mellan Sopot och Gdansk. De har ett lekland och även en klättervägg för både vuxna och barn. Tim fick prova på att klättra och duktig var hon. Vi kommer definitivt att göra det fler gånger. Det kostar 14zl att klättra. (cirka 32kr) En billig aktivitet för barnen!
 
 
 
Blev lunch på plats och lite shopping. REA REA REA REA överallt! Farligt för plånboken...har en känsla av att en del av matbudgeten kommer gå till annat hehe....
 
 
Skjorta från zara till lillen (20 zl)
 
Till nästa gång!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?