Sea Towers mmmm.....
Publicerat den

 
 
 
 
 
Njuter fullt ut just nu!
Idag gick flyttlasset tillbaka till Gdynia och denna gång till Sea Towers. Sitter just nu med ett glas rött, dessvärre inte ekologiskt. Jag strosade lääänge bland alla tusen flaskor och alla hyllor men hittade inget. Tillslut vart jag bara så irriterad och tog tag i första bästa Merlot flaskan. Blev ett från Chile ;-) Mumma säger jag hehe...
Känns så sjukt skönt att ha lämnat lägenheten i Sopot. Sooooom sagt så är den väldigt fin och passar alldeles utmärkt UTAN barn!! Att ha hiss känns just nu som värsta lyxen ha...det är iförsig lyx faktiskt när jag tänker efter.
 
Nu är det ynka 2 veckor kvar. Blää säger jag...vill inte åka hem. Det perfekta scenariot hade varit att åka till Thailand sen tillbaka hit i några månader. Är gärna här på vintern också, bara att ha havet så nära inpå en känns som en otrolig frihet. Sen har jag träffat så fina människor och fått umgås med mer 'polska' familjen. nä fy va tråkigt det kommer bli att åka :-( Jag får planera resan tillbaka efter jul. Vi lär komma hit till hösten nästa år(SENAST).
 
Kvällsutsikt från sovrummet.
 

 
 
 

Regnbågen välkomnade oss idag hehe...
 
 
 
 
 
 
Besök hos B's pappas flickvän och dotter som är proffsfotograf. Hon tog några riktigt fina bilder på Timea. (Bilden nedan har inte hon tagit haha#jättesuddig)
 
 
 
Det har förresten varit rena rama sjukstugan hemma. Så B's sk 'manflu' var ett virus av något slag. Han smittade mig och lillen. Min stora starka tjej klarade sig med lite rinnig näsa. Jag hade huvudvärk, seg, snorig, halsont mm. Nu är vi alla friska iaf. Blivit mycket film hemma och ingen playa eller liknande. Jag är inte orolig 'obviously' för att gå miste om fina varma sommardagar. För min del kan det få bli 17 grader från och med imorgon. Köpt lite fina höstkläder (koftor, jeans osv) vill gärna hinna ha på mig dom innan vi åker :P
 
Om en och en halv vecka kommer även syrran och hennes karl över igen. Vi hinner köra ett sista shopping race och käka gott. Ska bli jätte kul! Jag ska försöka ha packat det mesta så man slipper stressa med den biten. Sen har jag ett litet projekt som kallas 'städa farmors lägenhet* haha...är lite små pedant och tycker även om att överraska med sånt. Jag skulle bli överlycklig om jag kom hem från en semester och lägenheten var storstädad. Så jag får hoppas att hon också blir det. Hon vi bodde hos i Sopot har fått sitt linneskåp total strykt. Ville att det skulle se fint ut eftersom vi fick låna lakan/handdukar och allt. Så efter att jag tvättat allt så blev det helt skrynkelfritt och prydligt vikt...borde göra något mer vettigt med min tid? Äsch har ju gott om det nu hehe...
 
Fy fabian, vinglaset är tomt!! Ska ta några klunkar till sen är det dags att knyta sig.
 
Till nästa gång!
 
Jaaa just det, reseapoteket!! Måste ta tag i det...Blir mer bloggande nu också så ge inte upp på mig och mina glesa inlägg.
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?