Stress stress och en nypa stress på sidan...
Publicerat den

Hm...ja som rubriken lyder så känner jag mig aningen stressad. Vi åker hem på torsdag. Wääääää!! #tjurarsomettbarn.
Vill inte åka hem, känner mig inte färdig med Troj Miasto eller Polen överhuvudtaget.
Blev en kort resa till Warszawa eller strax utanför Jachranka heter det. Vi åkte ner igår och hem igen idag. B's pappa bjöd oss på en hotellnatt. Det var jätte mysigt! Riktigt fint hotel. Synd bara att det blev så kort. Eftersom syster och co är här nu i Gdynia så ville jag hem lite extra mycket. Men sedan även för att vi har en del att hinna med (trista saker) som att packa, planera sista inköpen, städa, lämna in bilen på insides- och utsidestvätt.
Vi besökte iaf hans farmor, blir alltså barnens gammelfarmor. Hon är 88 år, fyller 89 i höst. Kände att det var något som behövde prioriteras eftersom vi varit här i 3 månader. Nästa gång vi reser till Polen så ska vi stanna i Warzsawa i minst 2-3 dagar. Blivit mycket Gdynia/Sopot de senaste åren. Farfar förtjänar också uppmärksamhet :)
 
Känner mig nog lite stressad också över att det närmar sig med Thailand resan. Stressen för det kommer nog inte försvinna förrän jag har våra visum i handen. Resten löser sig alltid så länge vi har pass, visum och cash! Satan...kom på att vi måste skriva apotekslistan!! #vartharjaghuvudet???
 
Imorgon blir det shopping för hela slanten. Vill hinna få det mesta köpt så att vi endast kan ta små saker på torsdag. Båten åker sent på kvällen så vi har hela torsdagen på oss här också. Hela skaran ska till saluhallen först. Måste visa dom det och även köpa mat. Sen till Alfa i Gdansk och sen till Klif. De två sistnämnda är shopping gallerior. Kom på att jag måste ha skor och jacka till när jag kommer hem från Thailand. Vill ju inte springa ut och leta efter det så fort man kommer hem. Kidsen har kläder så det är lugnt på den fronten.
 
Åh ja vad ska man säga. Äventyr del 1 lider nu mot sitt slut. Känns inte kul...eller ja det ska bli jätte kul att träffa ina vänner och familj. Få prata av sig massa och bara njuta av att höra svenska runt sig haha...tänk att jag saknat det hehe...och även att Tim får leka med sina vänner. Men annars....NEJ vill inte till Sverige just nu! jävlar...undrar hur det kommer kännas när vi ska åka hem från Thailand? Mycket mycket värre skulle jag tro.
 
Bilder kommer imorgon. Jon Blund längtar efter mig....
 
Till nästa gång!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?