Inte mycket sömn men helt klart värt det.
Publicerat den

Känns så himla kul att Tims bästis känner sig så pass trygg med oss att hon vill sova över. Det är en period nu har jag märkt med Tim med att: 
 
- jag ska sova hos farmor, men vi ses imorn. 
 
Som att hon är 15 år och tonåring. Jätte gulligt! Och ja, vill hon och klarar hon det utan hemlängtan mitt i natten så absolut! Lite vuxentid uppskattas. ( blir iförsig ändå sängen tidigt så trött som jag är) . 
Men gårdagen var jätte skoj. pankisar blev det och det gick hem hos tjejerna. Sen var de ute på gården i det varma augusti vädret och lekte tills det var dags för kvällsmacka. Blev lite film i sängen och efter godnattsagan så somnade dom. Så himla gulligt! Kändes så kul att det gått så bra. Båda har sovit hela natten. Bara jag som vakat och inte riktigt kunna slappna av, mest för att jag är ovan och vill att de ska känna sig trygga om de vaknar mitt i natten. Gullungar!!! 
Längtar så mycket till min älskling i magen kommer ut. Kändes så kul att ha mer än 1 barn att ha koll på. Borsta tänder, tvätta händer, byta till pyjamas och allt sånt...kanske är i en bubbla nu men kommer ta tid innan den spricker. 
 
Snart helg!! Skönt! Ska sova och träffa min bästa J på fika och kanske lite shopping! Mys! 
Dags att spackla på sig ett ansikte...
 
sötnosarna sover så sött fortfarande :) 
 
Till nästa gång! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?