Scarfs and friday
Publicerat den

Min favorit accessoar är scarfar/ halsdukar. Fick nyligen hem två nya till hösten. Den nedre fick jag av min fina J som köpt den Florida. Och den övre fyndade jag på jobbet av en kollega som ville bli av med kläder hon inte använder. Fyndade självklart mer. Älskar såna dagar vi har på jobbet!
Har lovat att ta med mig alla mina kläder som inte passar. Vi säljer dom för en liten slant och helt plötsligt så har man nya kläder i garderoben för nån hundralapp eller två. Fantastiskt! Ska försöka sortera i helgen, behöver plats både i förrådet och min byrå hehe...
 
Idag blir det gym. Vill köra ben men sparar det nog till helgen och ett pass hemma istället. Så blir förmodligen bröst och triceps. Imorgon kör jag min PW och även söndag om kroppen tillåter. Känns som att kroppen börjar vänja sig igen vid att röra på sig, hoppas jag inte bara inbillar mig för att jag vill det...
 
Pratade med chefen gällande mammaledigheten. Än så länge har vi sagt mitten på december och. Sen ca 13,5 mån fram. Dvs börjar jobba i början på feb 2015. 
Känns bra! Sen får vi se hur jag mår, känner jag att jag vill gå lite tidigare ex 1a dec så skulle det ordna sig. Kan ärligt säga att jag trivs jätte bra med min chef! Man känner sig trygg med att vara öppen och ärlig med honom och det är viktigt för mig. 
 
Fredag idag, känns skönt!! Vila och umgås med världens härligaste 4 åring. I helgen blir det kalas och naglar! 
 
Till nästa gång! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?