Nya tag, nytt försök, mer bilder....
Publicerat den

 
 
 
Har två dagar på raken skrivit inlägg som jag av någon mystisk anledning lyckats radera helt! *suck*
Så nu testar jag igen...Blir ett fotoinlägg idag!
 
 
 
Blev en klassisk chokladmousse tårta i söndags på Dom Czekolady (Choklad huset) i Riviera.
 
 
Dejtnight blev till Sioux. En steakhouse. Blev Angus Beef med pompa och sallad samt ruskigt goda lökringar.
 
 
 
 
Blev kjempe glad för kaffebryggaren i nya lägenheten! Har med mig ett paket Löfbergs så min morgonrutin 'is back'. Efter ca 14 år med samma märke så är det svårt att byta eller ändra vanan...
 
Nya brallor köpta på rean. Pröjsade 60zl så avrundar man upp blir det ca 150 kr. Ett klipp!

En ny liten börs från River Island ett brittiskt märke #trorjag! Sen en blush/Rouge från Shiseido.
 
Igår kväll blev det ett glas rött efter att barnen slocknat. . .skrev även i bloggen, men icke för det inlägget som försvann.
 
 
 
 
 
Tände lite ljus för att få till en avslappnande stämning. Blev lite stressigt med flytten igår då vi inte visste om att vi behövde lämna lägenheten vid 13.
 
Trött plutt igår...
 
 
 
Härligt med fönster i taket, såg stjärnorna igår och idag smattrade det sådär mysigt av regnet när det kom en skur lagom till när jag skulle lägga lillen :-)
 
 
Imorse var vi i Gdynia en snabbis. B bokade ett PT pass och körde lite boxning. Under den tiden fikade jag och barnen hos farmor och fick njuta av hennes utsikt.
 
 
Sen en sväng till Riviera (igen). Tim behövde ett par sandaler och seriöst...ECCO är ett super märke för barn! Har testat på alla billiga skor från H&M och liknande men seriöst...det är enligt mig bara skit! De 4 paren jag köpte där borde jag ha skitit i och köpt bra skor på en gång.
 
 
 
 
Håller mycket bättre, slitstarka och ger bra stöd för foten. Visst! Dom är kanske inte lika moderiktiga eller trendigt schnygga men fuck that!! Hennes fötter och ben mår bättre av ordentliga skor!
Blev ett par i lila skinn, passar mina lila gympadojor hehe...
 
 
Till nästa gång!

 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?