Vemod...
Publicerat den

Ska börja med att rätta mig själv med det jag skrev i förra inlägget. Sto lat betyder egentligen hundra år...menade med min översättning att det är födelsedagssången. ...har stört mig sen jag läste igenom inlägget igår hehe!
 
Dagens outfit från hissen som vanligt! Vädret är sisådär idag, ca 15 grader och sol men blåser ganska kallt så skinnjackan åkte på.
Syrran och hennes man åkte hem igår :( FY FAN VAD TRÅKIGT DET KÄNDES!!!

Har varit skönt att ha henne i närheten och någon att shoppa och prata med.
 
 
 
Idag blir det nog mest soffhäng skulle jag tro. Vi ska ut en sväng till lekparken, handla lite mat och godis. Ska regna hela eftermiddagen och kvällen så det känns skööönt att få lata sig hemma.
 
Om en vecka ungefär så går flyttlasten till Sopot, vi planerar även en övernattning på halvön Hel som ligger utanför Gdynia (Ca 1 timme med båt). Ska vara otroligt fint, en sandstrand som går längs hela kustsidan mot öppna havet. Sitter och kikar på hotel och resorts, blir nog ett mysigt pensionat eller en flashig resort haha...svårt att bestämma mig!
 
Rean har börjat lite smått här nu. De rear ut alla sommarkollektioner. Känns skit bra för mig eftersom jag vill ha en del nya fina sommarkläder och skor till Thailand. Sen kommer höstkollektionen in i Augusti så kan jag köpa på mig lite snygga koftor och jeans samt en jacka till när vi kommer hem i December. Helt perfekt!! Att min älskade väninna J kommer om ett par veckor gör allting sååå mycket bättre!! Har jag någon att glida runt i butikerna med, blir det lite roligare hihi...har iförsig B's kusin som är min nya BFF i Polen :)
Men det är ju något speciellt med barndomsvännerna! Och att kunna prata Svenska ;-)...
 
Till nästa gång!
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?